Audytowany przez Utilitia program „Obsługa Bez Barier” z nagrodą IPMA

9 grudnia 2016

Nagrodzony przez IPMA program „Obsługa Bez Barier” Banku Zachodniego WBK ma na celu zwiększanie dostępności usług bankowych dla osób z niepełnosprawnościami. Utilitia jest partnerem banku w procesie zapewnienia dostępności stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.

Równy dostęp do usług bankowych dla wszystkich, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb klientów z niepełnosprawnościami jest niezwykle ważnym aspektem funkcjonowania nowoczesnego społeczeństwa. Od kilku lat w ramach współpracy z Bankiem Zachodnim WBK przy programie „Obsługa Bez Barier”, spółka Utilitia przeprowadza konsultacje, szkolenia i kompleksowe audyty dostępności stron internetowych, aplikacji mobilnej BZWBK24 oraz dokumentów elektronicznych udostępnianych klientom banku.

Działania te zostały docenione przez International Project Management Association (IPMA) Poland w konkursie „Polish Project Excellence Award 2016”. Program „Obsługa bez barier” został srebrnym finalistą w kategorii projekty społeczno-organizacyjne.

Więcej informacji o konkursie i nagrodzie można przeczytać w informacji na blogu BZWBK.